ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم
ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم

173.

173.

فعلا اینا رو داشته باشید تا بعدش به برسیم به داستان سفر پرماجرا


[+]"آمده ام که سرنهم" با صدای استاد محمدرضا شجریان


[+]"آمده ام که سرنهم" با صدای هژیر مهر افروز یه اجرای متفاوت 

 

[+]قطعه "شب وصل" از آلبوم شب وصل محمدرضا شجریان

172.

172.

عصری دارم می رم سفر.

یه سفر دو یا نهایتاً سه روزه.

به همان طرفی که پارسالی رفتم.

البته نه به همون مقصد ولی به همان مقصود.

خیلی سختم شده.یه جورایی یه وضعیت غیر قابل تحمل و...

خیلی خسته شدم.

این خستگی روحم رو چنگ انداخته،زخمیش کرده.

از "خودم"خجالت می کشم...!

خستگی وهزارتا اما واگر ویه "چرا"ی بزرگ بی جواب شده سوهان زندگیم و...

پووف...


مطمئنم بعد از این سفر یا تو سرعاقل میای یا من آدم می شم!

خدا می دونه این سفر فقط و فقط به خاطر توئه.


[+]بشنوید من فکر می کنم جالب باشه.

171.جوینده همیشه یابنده اس!

171.


اینو بشنوید[+]

یه برش کوتاه از این آهنگ رو شنیده بودم،نه می دونستم از کیه نه...حتی خواننده اش رو هم نمی شناختم. اما امروز پیداش کردم.



170.دختری به نام...

170.


دختری به نام آهو ...[+]




169.چشم هایش...

169.

همین الان رمان"چشم هایش"هم تمام شد.

اما حکایت "چشم هایش "همچنان باقی است...

ساعت نزدیک 2 صبح است.

تاسحر راه زیادی باقی نمانده...

من و چشم هایش وقرص ماه...



168.یه شهر دور...

168.

تیتراژ سریال "شمعدونی"


اجرای جمال وفایی [+


اجرای "دنگ شو"   [+]



پ.ن:

این پست هیچ مخاطب خاصی نداره،دیشب داشتم واسه اولین بار این سریالو می دیدم.آهنگ تیتراژشش به دلم نشست...


167.توخاصی...!

167.

وقتی یه عده اطرافت باشن که همش زیرگوشت زمزمه کنن که تو خاصی،متفاوتی،...حتی اگر گوشِت بدهکارشون نباشه،توجه نکنی...

یه لحظه غفلت کافیه تا...

حکایتت می شه یه هفته کشمکش باآدمایی که...

شاید فقط یه هفته نباشه.

می دونستم بالاخره این قاطرچموش درونم روزی جفتکی هم حواله خودم می کنه.



165.ماه مهری

165.

من فکر می کنم هرمتولد ماه مهری باید یه دونه از اینا رو داشته باشه.



164.هفته ای که نکوست...!

164.

امروز صبح برای دومین بار توی این هفته رئیس کوچیکه منو خواست و ازم خواست که ملایم تر و آرومتر باشم.

دیروز یه نفر ازم شاکی شده بود،امروز هم یه نفر دیگه...

می گفت خیلی پرخاشگر شدی وزود از کوره درمیری،علتش چیه؟!!

گفتم...


خدا به خیر بگذرونه!

شاید ناچار بشم باقی هفته رو مرخصی بگیرم.