ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم
ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم

225.بازنشستگی

225.

اول:

چند روز پیش رفتم سراغ وب قبلیم،چند تا از پستا رو دوباره خوندم و...خیلی جالب  بود.اونجا رو هم آب وجارو کردم .


دوم:

یکی از همکارا که قبل از عید  بازنشسته شده بود، اومده بود،

خیلی تغییر کرده بود.یعنی تغییرش واسه دو ماه خیلی زیاد بود!خیلی شاد وسرحال و...

گفتم خانم پ...  اگر بازنشستگی آدم اینجوری میشه،دعاکن منم به همین زودی بازنشسته شم.

قول داده بودم یه کافه دعوتش کنم،دو نفر دیگه هم اضافه شدن.


سوم:


از این [+] خیلی خوشم آومد!



بعداً نوشت:

راستی می گن پی ام اس مردونه هم اثبات شد.

همینمون کم بود!




نظرات 2 + ارسال نظر
بهار شیراز چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 ساعت 08:03

وب قبلیت ؟؟؟؟؟؟؟ من خونده بودمش ؟؟

چی بگم والا!

مرد میانسال سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1395 ساعت 16:18 http://ansd.blogsky.com/

سلام
ممنون بابت مطلب دلنشین و آهنگ زیبای محسن نامجو که دانلودش کردم و با آرزوی عاقبت بخیری هم تو کار هم تو زندگی...

سلام
از لطف شما ممنونم،اینا روزمره گی امه فقط...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.