ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم
ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم

11.تورادوست دارم...



تو را دوست دارم

به اندازه تمام  دانه های برفی که در نبودنت بر شانه ام نشستند دوستت دارم

به تعداد قطره های باران پاییزی دوستت دارم

به اندازه تمام نفس هایی که در نبودنت کشیدم دوستت دارم

به اندازه تمام نفس هایی که با تو خواهم کشید دوستت دارم

تمام نفس هایی که کشیده ای

به اندازه تمام ستاره ها

تمام شب ها

به اندازه نور ماه

صدای رودخانه

آب چشمه ها

بوته های کویری

به اندازه تمام پرندگان

به اندازه تمام روز هایی که خواهند آمد

به اندازه تمام دانه های انگور

دانه های انار

به اندازه تمام کوه های سرزمین مادریم

مانندفریاد آبشارها

مانند قطره های آبی که از صخره های بلند خواهند چکید:

د

و

س

ت

ت

د

ا

ر

م

.

.

.


--------------------------

پ.ن:

با احترام به پل الوار

نظرات 4 + ارسال نظر
استیگ شنبه 10 آبان 1393 ساعت 09:37 http://thinkpad.blogsky.com/

آقا فرمودین به اندازه نور ماه طرف رو دوست دارین، احیانن اول ماه باشه ماهش هیچ نوری نداره ها.

ماه،ماهه!
اول ماه وآخرماه و... واسه ماست که از روی زمین داریم به ماه نگاه می کنیم!
به اندازه همه ی نور ماه

بسامه چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت 21:19

به خاطر عطر نان گرم..
برفی که اب می شود
و نخستین گلها..
تو را برای دوست داشتن دوست می دارم..

برای دوست داشتن...

H.K چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت 18:43 http://pangovan.blogsky.com/

پس خیلی دوستش داری "خان".
بیا بریم به شیوه "گل محمد ها" از خانه باباش سرقتش کنیم، خان عمو هم پایست(:
یک یادداشت در وبلاگم هست با عنوان وضعیت موجود و چالش های عربستان در حال و آینده، یادداشت خوبی است و به درکِ بهتر اوضاع از منطقه کمک می کند.
از خان و مهمان هایش دعوت می کنم این مطلب را بخوانند.

خعلی!
میشود، اما می ترسم خار به دستش رود!
حتماً سر می زنم وممنون

shima چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت 16:31 http://man-bi-to.blogsky.com

بسیار زیبا ، بسیار لطیف ، لذت بردم
ممنون به خاطر احساس قشنگی که منتقل کردی

آیکون تعظیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.