ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم
ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم

13.

13.

یکی از محاسن رانندگی شبانه توی بیابون اینه که اگه شانس بیاری سفرت وسط  ماه باشه،ماه بدر رو می تونی درست وحسابی سیاحت کنی.


*حواستو جمع کن نکوبی به ماشین جلویی!

نظرات 3 + ارسال نظر
مهتا شنبه 17 آبان 1393 ساعت 13:08

بچه که بودم شبایی که از خونه ی بابابزرگم پیاده برمی گشتیم خونمون تو تموم مسیر همقدم ماه بودم.هی قدمامو تند و کند میکردم و حیرت میکردم از اینکه ماه هم داره باهام میاد.تعجب میکردم از اینکه تا وقتی خونه ی بابابزرگم بودیم ماه دقیقا بالای سقف خونه ی اونا بود حالا که اینهمه راه اومدیم ماه دقیقا بالای سر خودمونه.
یادش بخیر.

جالبه!یکی از چیزایی که دیشب بهش فکر می کردم همین بود!

بسامه شنبه 17 آبان 1393 ساعت 11:17

اخ اخ اخ.. کوبیدی به ماشین جلویی؟؟

نوچ!
این قدر مونده بود بکوبم بهش!اینقدر به همین اندازه

shima شنبه 17 آبان 1393 ساعت 11:03 http://man-bi-to.blogsky.com

من آسمون بدون ماهه پر ستاره رو ترجیح میدم تو بیابون مخصوصا اگه مجبور نباشم رانندگی کنم و غرق شم تو آسمون و چشم چشم کنم که شهاب سنگم دل آسمون رو خط بزنه و آرزو کنم ، که البته آرزو کردنه یه بهونه س از بچگی هام واسه دلیل موجه چشم چشم کردنم وگرنه تا حالا نشده شهاب سنگ ببینم و ضربان قلبم تند نشه و یادم بمونه که اصلا آرزویی داشتم

راتتیتش من هم عاشق آسمانم،چه با ماهتاب چه با ستاره!
کویر وبیابن هم که باشد،می شود توفیق مضاعف وآش دو آتشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.