ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم
ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم

15.قفل یا دیوار...

15.

خدا اگر می خواست دری باز شود که رویش قفل نمی گذاشت،جای در،دیوار می گذاشت!

قفل یعنی تمام تلاشت رابکن،همه ی قفل ها باز شدنی هستند.

قفل یعنی می خواهم تلاش کردنت را ببینم...


پ.ن:

جمله صبح تلوزیون برای پاسخ افکار دیشب من

نظرات 4 + ارسال نظر
کاچی دوشنبه 19 آبان 1393 ساعت 10:41

پستات خوبهو دوست دارم!ولی بلند نویس که تمبلم :دی

حالا منبر رفتنمو ندیدی!

مهتا یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 14:31

سلام:)))))))))))))

آره.
با خوندن این مطلب یه دفعه یاد تمام قفل و در و دیوارای زندگیم افتادم:))))

حق با شماست .البته کاش میشد فهمید کدوم قفله و کدوم دیوار.

کاش!

مهتا یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 14:16

هر چی میکشیم از دست همین خداونده .

جان؟!!
حالت خوبه مهتا؟

shima یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 10:44 http://man-bi-to.blogsky.com

بعضی جاها هم به جای دیوار قفل گذاشته که هی تلاش کنی ، تلاش کنی و تلاش کنی قفل باز کنی بعد بفهمی که نباید تلاش می کردی ! این قفل اگه بسته میموند الان حالت بهتر بود ! اصلا بسته بودن این قفل پیدا نشدن کلیدش جز حکمتهای بی شمارش بوده که ما با لجاجت خواستیم ندید بگیریمش

ستاد مبارزه با مثبت اندیشی

حال من خوب نیست خیلی توجه نکن

موافق نیستم!
اون کارش دقیقه،این ما آدم ها هستیم که بعضی اوقات/بیشتر اوقات فرق بین قفل ودیوار رو تشخیص نمی دیم!دیوار یعنی اینکه"نه"!
به نفعته!"نه"
می شه دیوار رو خراب کنی وازش بگذری اما...
باقیش پای خودته دیگه
واسه حالت:خودتو نگاه کن اول ببین کجا اشتباه کردی وحلش کن،آرووم می شی!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.