ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم
ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم

16.یه تجربه...

16.

اگر کسی اونقدر براتون مهم شد که خواستین کامل بشناسینش وببینید نگاهش به "زندگی" چیه،در مورد یکی از مشکلاتتون،چالشاتون یاتعارضاتتون باهاش صحبت کنید. منتظر راه حل نباشید،نه!

فقط ببینید به مشکل شما چطوری نگاه می کنه؟نگاهش چه شکلیه؟چقدر می تونه به موضوع عمیق نگاه کنه،عمق نگاهش چقدره؟!!

فقط گوش کنید،خیلی سخت نیست.

این پاسخ همه ی شناخت اون آدم از خودش،نوع قضاوتش در مورد دیگران،نوع تعاملش بامحیط وپدیده ها واتفاقات پیش رو،انتظاراتش از زندگیه،تفاوت هاش باشماوتفاوت های شما با اون و از همه مهم تر معنی و مفهوم "زندگی" از دیدگاه اون آدمه.

حالا این آدم کفشاشو داده به شما که باهاشون راه برید.

شما هم کفشاتون بدید!نترسید واعتماد کنید.

بعد از این دیگه تصمیم با شماست،می تونید،می خواید،... که همه ی عمر رو با این آدم راه برید؟

فقط خداوکیلی بعدش جنبه داشته باشید وقضاوت نکنید!حق این کار رو ندارید!هیچ وقت،هرگز!!!


این تمام تجربه منه.



پ.ن:

همه ی آدما با هم متفاوتن،هیچ آدمی شبیه اون یکی نیست."زندگی" یعنی نوع نگاه و واکنش مابه این تفاوت ها .این پیش فرض منه!

نظرات 5 + ارسال نظر
لعیا دوشنبه 19 آبان 1393 ساعت 09:24 http://www.rainbow1363.persianblog.ir

حتما امتحانش میکنم... جالبه...

بسامه یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 14:55

خوب خان..
بیا جلو ببینم چند مرده حلاجی

نه همون عقب باشم بهتره!

مهتا یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 14:26

آهان.من بد متوجه شدم.قصدم از امتحانش این نبود که همراهیش کنم.فقط میخواستم بشناسمش.

مهتا یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 14:06

بدون قضاوت که نمیشه.نتیجه گیری اینجا یعنی قضاوت.

نه،نتیجه گیری یعنی اینکه من "می تونم"یا نه!اما قضاوت یعنی "من" می تونم،تویی که...

shima یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 13:13 http://man-bi-to.blogsky.com

بسی جای تامل داشت!!!ممنون از در اختیار گذاشتن تجربه تون

ناقابل بود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.