ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم
ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم

20.نوستالوژی

20.


 اول:

دوتا نوستالوژی[+]و[+]


دوم:

چندماه دیگه خودم رو با[این]مقایسه می کنم!حالا می بینید!کسی اینجا شک داره؟!!


سوم:

یه پیشنهاد 500000هزار چوبی،حتی اگریه خواب باشه،می ارزه آدم تمام تلاششو واسه تعبیراین خواب بکنه!


چهارم:

یه جلسه امیدوارکننده،یه صحبت ومکالمه کوتاه بایه دوست،یه شام خوب ودوش آب گرم والبته یه گیلاس سوغاتی شیراز،می تونن شب خوبی رو واسه آغاز هفته ی پیش رو بسازند!

نظرات 4 + ارسال نظر
H.K دوشنبه 26 آبان 1393 ساعت 21:37 http://pangovan.blogsky.com/

خان می خواهی مثل این "سخره" عجیب الهیکل بشوی!
از آن ور هم برای ما لینک اسنایپر می گذاری...
ابی لحد، و آقای طیب اردوغان خیلی از شما عصبانی شدند...
بخواهی بر این منوال ادامه بدهی روزی خواهی دید که با تو بجای دست راست با دست چپ دست دادیم(دست معاویه)...دست چپ هم که می دانی در مکتب "اخوان المسلمینی" ها چیست!
نکن خان... بیا با جوانه ها یکی شو... پر بکش نگو که سخته... بیا با اخوان المسلمین پیمان اخوت ببند، آقای اردوغان و ملک عبدال عزیز هنوز چشم امید به تو دارند خان...

شاید دچار اشتباه شناختی شده باشی شیخ!
آن اسنایپر را هم از سر "دوست داشتن" گذاشتیم.سلاح محبوب ماست،(البته بعد ازمسلسلm4 وتپانچهm9)می توانی حتی تا فاصله 2500کیلومتری کله آدم ها را بترکانی وقاه قاه بخندی وخودشان هم حالیشان نشود!
کم کم داریم می بینیم با این دوستان دوست باشیم بهتر است،نفعش هم برای امت اسلام زیادتر است.
به این جوانه ها بگویید با ما یکی شوند،شاید...

مهتا دوشنبه 26 آبان 1393 ساعت 11:43

ا-دانلود کردم ولی اسپیکرمون اینجا قطعه فعلا.
2-عیییییییییییی.
3و4-موافقم
به استثنای اون سوغاتی:)

اصن کل حالش به سوغاتی اس!

shima دوشنبه 26 آبان 1393 ساعت 09:00 http://man-bi-to.blogsky.com

بسیار امیدوارم کننده ، آهنگهایی که گذاشتید هم خیلی خوب بود

مرسی

بسامه یکشنبه 25 آبان 1393 ساعت 21:47

ما الانشم شما رو با اون مقایسه می کنیم

از روحیه دهی شما بسیار ممنونیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.