ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم
ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم

22.تا پنج نشه بازی نشه...

22.

دانش آشتیانی هم به رفقا پیوست!!![+]


پ.ن:

استاد حسن چرا نمی گیری؟!!یکی از همین پایداری چی هارو معرفی کن،قال قضیه کنده می شه!ببین چی می گم گوش بده

نظرات 3 + ارسال نظر
H.K سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 15:56 http://pangovan.blogsky.com/

به قول ستون گفت وشنود کیهان " چه عرض کنم؟"

لازم نیز چیزی بفرمایید،اینجا فقط باید نگاه کرد وساکت بود.شیخ حسن می داند شترش را کجا بخوایاند.حالا از ما گفتن

شیما سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 13:30

پس این کلید چی شد؟

اینجاس!
اینجا،....
دارم میارمش...

مهتا سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 13:07

آره؟
بابا مدام فتان و فتانه رو معرفی میکنه معلومه که رد میشن.الکی الکی وقت مجلس و مملکت رو میگیره.دهع

بابا دعوا سر لحاف ملاس،ربطی هم به فتان ومفتون و...نداره.
یکی از همین پایداری چیا رو بزارن همه چی حله

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.