ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم
ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم

23.بعضی از اعداد

23.

یه عدادیی وجود دارن که اصلاً عدد نیستن!

خود خود خود زندگین

وقتی می بینیشون،انگاری بعد ازیه ایست قلبی،10میلی گرم آدرنالین بهت تزریق می کنن اونم به صورت مستقیم نه وریدی!

دارین این عداد رو!!!

نظرات 6 + ارسال نظر
H.K چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 14:53 http://pangovan.blogsky.com/

نه نه! ...بلقیس را مفرست!!
مگر ندیدی چه بر سر کلمیشی بد بخت آورد!!
شیرو را بگویید بیایید

به همین خیال باش!

H.K سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 21:12 http://pangovan.blogsky.com/

خان، مریض احوال هستم و در بستر بیماری...در شرف ارتحال جانگداز...
تا حال هم ملک فهد با شمیر بر بالای بالینم ایستاده تا حضرت عزائیل بر من حادث نشود...
شما شاید نشناسی بعضی احالی این وبلاگستان را، من به آنها ظلم های فراون کردم...ایجاد فضای رعب و وحشت، فحاشی و پرونده سازی، و اعلام فوت بعضی...
حال در بستر بیماری گرفتار آمدم، و ابابیل در بالای بیمارستان به پرواز اند، و پرندگان عصبانی بر شاخ درختان به خوک ها حمله ور شده اند، در شهر آشوب شده و کنترل از دست پلیس خارج شده...و ژنرال "السیسی" می خواهد کودتا کند... و هنوز رئیس جمهور محبوب" محمد مرسی" در زندان است و اخوان المسلمین در تنگنا...خان!
بیا به کمک کن... همه امیدمان به توست...این غائله را بخوابان...

ای درد وبلایت بخورد توی سر آن"محمدبدیع"بیطار واعوان وانصار آن"بندر"بی خاصیت که بار انداز هم نبود چه برسد به بندر!
از وقتی آن اسنایپرها را خریدیم دیگر خیالی نیست،حتی اگر خود "جهن خان سرحدی" هم با "السیسی"دست به یکی کنند نمی تواند کاری از پیش ببرند،برای ستار وخان عمو و... هم خریده ام.خیالت راحت اگر خواستی بمیری با خیال راحت بمیر ،خودم اینجا را سروسامان می دهم.
راستی اگر خواستی "بلقیس"را بفرستم،دوا ودرمانت کند.ظاهراً طبابتش بد نیست!

H.K سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 15:53 http://pangovan.blogsky.com/

من که نفهمیدم!
اما "ابی فهد" می گه احتمالا دختره 23 سالش است!
انشالله به عرسوی خان برار، آقای اردوغان گفتند یک عروسی براش بگیریم بهتر از عروسی اصلان بندار...

چند سالی هست که 23 را رد کرده.خیلی به سن سال و...ارتباط ندارد.
معلوم است که هنوز دچار ایست قلبی نشده اید!

شیما سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 15:33

پیدا نکردم خان
گشتم نبود

پس هنوز نداری،یا خوب نجسته ای!

شیما سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 14:04

یه کم بیشتر بگید از خصوصیاتشون شاید پیدا کردم

اگه من بگم که واسه شما...
شما خودت باید عددتو پیدا کنی!

شیما سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 13:27

23 از اون عدداس؟
والا ما که نداریم از عددا

نه از این عددا نیست...!
شما هم داری،یه خورده بگرد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.