ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم
ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم

25.آلزایمر دارم؟ندارم؟خواهم داشت؟نخواهم داشت؟...

25.

اینو ببینین[+]جالبه!

نظرات 4 + ارسال نظر
H.K چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 15:04 http://pangovan.blogsky.com/

خان... من ، همه را قبول شدم، فقط N را کمی دیر پیدا کردم...
... اوه ابنجا کجاست؟
تو کی هستی، اون تفنگ اسنایپر دست تو چه می کند؟
اصلا من کی هستم؟
ها من شجریان هستم، بگذار یک دهن بخوانم" تفنگت را زمین بگذار...!

خان کیست دیگر هااااا؟!!
من کیم؟
تو کی هستی؟
این بچه را....؟
هااااااااا
اسنایپر؟!!

shima چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 14:47 http://man-bi-to.blogsky.com

خان قسمت 2 رو به من نشون نمیشده اما اون 2تای دیگه رو پیدا کردم و از اینکه پیدا کردم تنها نتیجه ای که میشه گرفت اینه که تست اشتباهه و واسه دلخوش کنیه چون با این حالی که من دارم الان اعصاب و روان لازمم بد...

همش هست!می خوای دوباره دانلودش کن!

بسامه چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 14:28

من خیلی زود همه رو پیدا کردم... الزایمر نخواهم داشت... هیچ وقت

خوشحال باش

مهتا چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 13:15

یه خورده آسون نبود؟
من با این اعصاب خرابم نسبتا زود هر سه شو پیدا کردم.

اگه پیدا کردی،پس اعصابت خراب نیست.داری اداشو درمیاری!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.