ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم
ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم

62.تپش

62.

ارزش هر جایی به چیزی یا کسی که توش نشسته.از قدیم گفتن"شرف المکان بالمکین".

اگر این قلب واسه تو نتپه همون بهتر که نتپه!

تپشش به اراده ومیل توست.

امیدوارم که تو هم بخوای...

امشبو آرووم خواهم خوابید.

[+]



نظرات 3 + ارسال نظر
مهربانو شنبه 15 آذر 1393 ساعت 00:13 http://baranbahari52.blogfa.com

هر قلبی برای قلب دیگه ای میتپه ..

کاش قلبی واسه قلبی بتپه که براش می تپه

بسامه پنج‌شنبه 13 آذر 1393 ساعت 00:32

من دیگه حرفی ندارم!

H.K پنج‌شنبه 13 آذر 1393 ساعت 00:18 http://pangovan.blogsky.com

خان آسوده بخواب، که ما و ایادی ملک عزیز بیداریم و با شماشیر(جمع شمشیر ها) در حال نگهبانی...
از وقتی غائله لودر و تراکتور دوزدی به راه افتاده، ما ملخیون بیداریم...
اصلا نگران نباش... بخواب...
جاسم پتو را بکش رو خوان...سردشان نشود...
حنا دخترم ، بخاری را کمی بیشتر کن...
فهد، چراغو خاموش کن...
"صدای زنجیر و بکسل احتمالا لودر از بیرون"!!
...جاسم، لودر کو؟!
حنا... دخترم!!
حنا!
وای حنا هم نیست... حنا رو هم دزدیدند...

وقتی قاسم از پنجره وارد می شود!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.