ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم
ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم

74.هر چه می خواهد دل تنگت...

74.

امروز حس می کنم کسی رو که اصلاً نمی شناسم، رنجوندم.

کاملاً دارم این احساس رنجشش رو حس می کنم.

مثل اینکه اون فرد اینجا کنارم نشسته وداره از رنجشش می گه.

حرفمو پس می گیرم:

اینجا هر کی هر حرفی داره می تونه بزنه.همه ی کامنتا هم تایید می شه!

هر چه می خواهد دل تنگت بگو


اگر باعث رنجش شدم عذر می خوام

نظرات 1 + ارسال نظر
H.K یکشنبه 23 آذر 1393 ساعت 15:56 http://pangovan.blogsky.com/

خان زدی تو کار عدالت...
ول کن، مگر تو وزیر دادگستر هستی؟
هیچ کس هم حق نا راحتی ندارد...
هر که هم ناراحت است، جوابش بامن!!
با همین شمشیر "عبدا عزیز نشان"... و تپاچه گوگردی اردوغان نشان ساخت عثمانی...
ها بله خان...

شمشیر به دست نگرفته خیلی ها از ما دلخورند.
حالا وای به آن زمان که دستمان برود به شمشیر و... دیگر هیچ!
اندکی تسهل،مقداری مدارا،رگ عربیت باد نکند،عدالت هم خیلی بد نیست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.