ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم
ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم

76.داداش وسطی

76.

دیروز عصر خیلی درگیر بودم.چند دفعه داداش وسطی زنگ زد.ریجکت کردم(بین ما برادر،خواهرا این یعنی الان نمی تونم صحبت کنم،اگه لازمه اس ام اس بده).دیدم خبری نشد واس ام اس ی هم نرسید.

شب که رفتم خونه زنگ زدم که احوالپرسی و... دیدم همش می خواد یه چیزی بگه ولی نمی گه،حرفشو می خوره،می جوه و...

خلاصه دل وزد به دریا و...

بعله گلوی این داداش وسطی ما گیر کرده!حالا کجا؟پیش یکی از دخترای فامیل که از قضا همین مهر ماه امسال خودم داستان انتقال داشگاهشو ردیف کرده بودم.

واقعاً ذوق زده شده بود!

جیغ زدم،با همون اسم بچگیش صداش کردم و...

نظر بابا ومامان رو پرسیدم،خدا روشکر همونطور که انتظار داشتم بود.همراه و...

گفت: کمکم می کنی؟

گفتم: داداش پایه اتم همه جوره،پشتتم مثل کوه،باهات میام تا آخر دنیا.

برو جلو 

خدایا

این داداش وسطی ما هم مرد شده،به فکر زن وزندگیه وااااای

یه لحظه با هم تصورشون کردم،واااااااااااای

اصلن یه حالی داشتم /دارم،که نگو

خدایا ممنونم



نظرات 5 + ارسال نظر
حاج خانوم سه‌شنبه 25 آذر 1393 ساعت 13:48 http://gharibe-tanha2007.blogfa.com/

واااای چه هیجانی

بسامه سه‌شنبه 25 آذر 1393 ساعت 11:03

حالا کی قراره خان رو عروس کنیم؟

H.K دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 16:37 http://pangovan.blogsky.com/

خان که جیغ نمی زند، خان می غرد مثل شیر...
ها... خان، مبارکه، مرحبا و کلوخ را هم برای سرنا و دهل صدا کنیم، لوطی رخک و آن رقاصه جیران را هم من جلیل آقا میریم دنبالش...
راستی خان، جلو تر بگو ما بریم خیابان بالا خانه عروس را مسدود کنیم و عده ای هم اگر قصد مقابله داشتند به فرمان "طیب اردوغان" مسدوم کنیم... یک موقت،... احتمال است... زبانم لال که پدر عروس بخواهد کلک "حاج خرسفی" را بزند!

هنوز که خان خان نشده ایم!
صدایمان هنوز دو رگه است
شما خودت زحمت می کشی خیالی نیست اما این جلیل (بووووق)را با خودت نبر،می ترسم کار دستمان بدهدهااااااا!
روی خودت وتفنگچی ها واعوان وانصارات حساب می کنم
شام عروسی همه مهمان ما هستید.منتظرتان هستیم

بسامه دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 15:01

حالا این داداش وسطی از شما بزرگتره یا کوچکتر؟
ای خدا.. خواهر برادرای ما که اصلا هیچی درباره ازدواجشون بهمون نگفتن...
ایشالا مبارکشون باشه..

خان داداش بزرگه اس
آخی الهی،نگران نباش خودم همه چی رو واست توضیح می دم
مرسی!

شیما دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 13:26 http://man-bi-to.blogsky.com

خوشبخت بشن ایشالا

مرسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.