ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم
ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم

101.خواستگاری به سبک...

101.

[+]


  ظاهراً این بنده خدای توی ویدئو به بیماری "عین،شین،قاف" دچار شدن و سرکار خانم  از قضا پرستار هستن.

آقا پسر قصه ما هم اینجوری می رن خواستگاری!!! 


نظرات 4 + ارسال نظر
حاج خانوم شنبه 20 دی 1393 ساعت 11:54

من که نفهمیدم این چی میخونه ...
فقط یک امان امان متوجه شدم

ببین دیدی"نیویورکی" نیستی!
همون امان امانش مهمه باقیش چیزی نیست

حاج خانوم شنبه 20 دی 1393 ساعت 10:48

اااا خان نظرم کو ؟ واسه این خواستگاری گذاشت بودم

ای وای همسایه دراومدیم که

نظرت؟
نمی دونم ؟هر چی بوده من تایید کردم!
دیگه دیگه!
خوش به حالتون که با ما همسایه اید(از خود راضی خودتی)

H.K چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 23:51 http://pangovan.blogsky.com/

این دیگر چه رسمی است؟
رافضی ها این گونه خواستگاری می کنند!!
من اگر جای پلیس ایران بودم، حتمی به صورت مستقیم به او شلیک می کردم
جاسم اون تفنگ من کجاست؟!!

رافضی ها را نمی دانم اما برخی از کردهای بووووووق اینگونه خواستگاری می کنند!

حاج خانوم چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 17:18

شما مگه کجایی؟
همشهری هستیم آیا؟

نکنه شما هم "نیویورک"ی هستی؟
ها؟هستی؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.