ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم
ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم

103.هدیه صبحگاهی

103.

امروز صبح یه دسته گل رزسرخ هدیه گرفتم.

با خودم آوردمشون سرکار وهدیه دادم به همکارام.

هم من خوشحالم هم همکارام!


این هم تقدیم به شما دوستان خوبم



نظرات 5 + ارسال نظر
H.K شنبه 20 دی 1393 ساعت 18:33 http://pangovan.blogsky.com/

خان؟
همکارتون چند سالشه؟
اسمش چیه؟
دختره؟
مبارکه....
حنا... دخترم ، برو تفنگ منو بیار....

همکارم نه همکارام!شیخ
توهم زدیا!

شکیبا شنبه 20 دی 1393 ساعت 17:17

سلام
خوش بحالتون
چه خوبه که همه شاد باشن

سلام
یه دونش هم واسه شما

حاج خانوم شنبه 20 دی 1393 ساعت 12:01

خودم میرم واسه خودم گل میخرم ...
خیلی ها میخواستن بهم گل بدن من قبول نکردم ... والا
ایییییش

این هم بد فکری نیست

حاج خانوم شنبه 20 دی 1393 ساعت 11:39

آره رز موخوام

بخواه،بخواه خوبه!

حاج خانوم شنبه 20 دی 1393 ساعت 10:49

منم دلم گل میخواد ...
سه ساله از کسی گل نگرفتم

حتماً هم "گل رز" می خوای؟هاااا!
آخی الهی گریه نکن خودم برات می گیرم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.