ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم
ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم

111.آخر هفته خوب،بد،دلگیر،...

111.

اول:

یه چیزایی رو بلد نبودم واین ندونستن اذیتم می کرد،آخر هفته گذشته به لطف آقا مهدی یادشون گرفتم.


دوم:

از یه چیزایی می ترسیدم،که تونستم ازشون بگذرم و...

آدما لولو نیستن!


سوم:

رفتم جمعه بازار،واسه دیدن نوستالوژیام،خنز پنزرایی که نوستالوژیامو زنده می کنن،بسی مشعوف و... شدیم.


چهارم:

بعد از دو سال ونیم برگشته،همون آدم قبلی،بدون هیچ تغییر و... واصرار به آغاز یه اشتباه دوباره!

می گم چه چیزی در من یا شما عوض شده که... جوابم همون حرفای تکراری و...

انتظار،فهمیدن انتظار زیادی نیست...

نظرات 1 + ارسال نظر
H.K یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 16:04 http://pangovan.blogsky.com/

خان ما از اول گفته بودیم که لولو نیستیم...
آدمی که تغییر نکند مرده است!...مرده هم تغییر میکند بعد چند روز خان!
اما تو چی؟
تخته سنگ و پاره آجر و از این چوبا که در ساحل است و توش چهار پنج تا میخ زنگ زده است بر تو باد...
جاسم!!
جاسم...اون تفنگ منو بیار این خان خشک مغز را بکشم...
حنا دخترم؟!
حنا!!

_خان "حنا" دخترم نیست!...دستم به دامنت، بنازم به آن کاکولت...کمکم کن

شیخ "تغییر"با "تغییر"خیلی فرق می کند.آدمی که تغییر نکند مرداب می شود،می گندد.
شیخ با همان سنگ وتخته ومیخ و... برای سرندی پیتی خانه خواهیم ساخت،بیشتر بفرست
حنا هم اینجاست دارد به ما در ساخت خانه کمک می کند.نگرانش نباش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.