ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم
ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم

119.ماه وماهی...

119.

طبق عادت روزانه که داشتم وبلاگای مورد علاقمو می خوندم هم هویجوری و هم کاچی آهنگ پیشنهاد داده بودند.

جالب انگیز اینه هر دوتایشون یه آهنگو پیشنهاد داده بودن،از قبل هماهنگ بودن یا نه الله واعلم!

این [+] آهنگ پیشنهادیشونه،خدا بگم جفتشونو چی کار کنه!!!

هم حسمو مخملی کردن هم چشامو...

ای کوفته!


عین پشه امشی خورده دارم دور خودم می چرخم!


بعداًنوشت:

این [+] هم تصویریش،دکلمه علیرضا بدیع وآواز حجت اشرف زاده


بعدتر نوشت:

آرووم نمی شم،طبقه یازدهم محل کارم،یه جای دنج هست که هم می شه همه ی شهر رو دید،هم سیگار کشید،هم چیزی که راه گلو رو بسته اونجا باز کرد





نظرات 1 + ارسال نظر
کاچی دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 00:59

حالا میگم این کیه!
من با ایشون ارتباطی ندارم! به هرحال آهنگه قشنگیه همه پیشنهاد دادن:دی

در هر صورت جالب بود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.