ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم
ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم

124.

124.


اول:

از گفتن ها وشنیدن های مکرر خسته شده ام،از گفتن های تکراری...

از کنارشان رد می شوم،در پاسخ می گویم بله،حق باشماست...

این روزها سری که درد می کند را هم نمی شود دستمال بست،چه برسد به سری که...


دوم:

فراموشی حالت عجیبی است،هم درد است هم درمان،هم توجیه،هم...

اما خدا نکند روزی یادمان بیاید...


سوم:

فردا یکی از آن پنج شنبه ها است،همان پنج شنبه هایی که قبل از جمعه می آیند،همان جمعه هایی خموده ومرگبار،همان جمعه هایی که بعد از پنج شنبه جان فرساست می آیند.



چهارم:

شاید ظاهرش شوخی،طنز ،بانمک یا خیلی جدی و روشنفکرانه باشد،اماجراحتش...


پنجم:


"هرگز به تو دستم نرسد ماه بلندم....اندوه بزرگی است چه باشی چه نباشی"


نبودنت درد،بودنت درد،...

دست خدا درد نکند،عجب شاهکاری آفریده...



ششم:

"کوبانی" هم آزاد شد!



نظرات 3 + ارسال نظر
حاج خانوم پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 10:59

مهتا چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 20:08

اگه فکر میکنید "هرگز دستتون نمی رسه"
انتظار نداشته باشید که خلافش اتفاق بیفته و برسه.

خودش گفته...
من می دونم که میرسه!
پیرمرد گفته"خط های موازی یه روزی همدیگه رو قطع می کنن"

H.K چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 17:15 http://pangovan.blogsky.com/

بله خان "کوبانی" هم آزاد شد و ما باید از این بابت از قائد الرئیس " رجب طیب اردوغان" سپاس گذار باشیم، و غیر از این کلام خلاف مدنیت و حریت و انسانیت است!
البته برادران کرد هم بسیار زحمت کشیدند، از آنها هم باید تمجید به عمل بیایید.
خان از اندوه بزرگ گفته بودی، بله متوجه هستم!! تو اگر پشت گوشت را دیدی "حنا" را هم دیدی!!
دادیم در قصر "ملک شابوش" خود و خواهرش را حبس . حصر کردند و هر کس خواهان رفع حصر شود "عوضی است" و خلاف مدنیت و حریت و انسانیت...
خان هنوز از کله تو بوی قرمه سبزی و لیمو امانی میایید!!

خبر نداری شیخ؟
حنا گریخته،دیشب با خان عمو ومدیار و... زدیم به قلعه چارگوشلی ها... مدیار هم تیر نخورد،حنا را هم با خودمان بردیم قلعه میدان...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.