ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم
ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم

130.باچه بهانه می روی...

130.

ﺩﺳﺖ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﻣﺪﻋﯽ ﺷﺎﻧﻪ ﺑﻪ ﺷﺎﻧﻪ ﻣﯽ ﺭﻭﯼ

ﺁﻩ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺭﻗﯿﺐ ﻣﻦ ﺟﺎﻧﺐ ﺧﺎﻧﻪ ﻣﯽ ﺭﻭﯼ

ﺑﯽ ﺧﺒﺮ ﺍﺯ ﮐﻨﺎﺭ ﻣﻦ ﺍﯼ ﻧﻔﺲ ﺳﭙﯿﺪﻩ ﺩﻡ

ﮔﺮﻡ ﺗﺮ ﺍﺯ ﺷﺮﺍﺭﻩ ﯼ ﺁﻩ ﺷﺒﺎﻧﻪ ﻣﯽ ﺭﻭﯼ

ﻣﻦ ﺑﻪ ﺯﺑﺎﻥ ﺍﺷﮏ ﺧﻮﺩ ﻣﯽ ﺩﻫﻤﺖ ﺳﻼﻡ ﻭ ﺗﻮ

ﺑﺮ ﺳﺮ ﺁﺗﺶ ﺩﻟﻢ ﻫﻤﭽﻮ ﺯﺑﺎﻧﻪ ﻣﯽ ﺭﻭﯼ

ﺩﺭ ﻧﮕﻪ ﻧﯿﺎﺯ ﻣﻦ ﻣﻮﺝ ﺍﻣﯿﺪ ﻫﺎ ﺗﻮﯾﯽ

ﻭﻩ ﮐﻪ ﭼﻪ ﻣﺴﺖ ﻭ ﺑﯽ ﺧﺒﺮ ﺳﻮﯼ ﮐﺮﺍﻧﻪ ﻣﯽ ﺭﻭﯼ

ﮔﺮﺩﺵ ﺟﺎﻡ ﭼﺸﻢ ﺗﻮ ﻫﯿﭻ ﺑﻪ ﮐﺎﻡ ﻣﺎ ﻧﺸﺪ

ﺗﺎ ﺑﻪ ﻣﺮﺍﺩ ﻣﺪﻋﯽ ﻫﻤﭽﻮ ﺯﻣﺎﻧﻪ ﻣﯽ ﺭﻭﯼ

ﺣﺎﻝ ﮐﻪ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﻣﻦ ﺑﻬﺮ ﺗﻮ ﺷﺪ ﻓﺴﺎﻧﻪ ﺍﯼ

ﺑﺎﺯ ﺑﮕﻮ ﺑﻪ ﺧﻮﺍﺏ ﺧﻮﺵ ﺑﺎ ﭼﻪ ﻓﺴﺎﻧﻪ ﻣﯽ ﺭﻭﯼ؟


استاد محمدرضا ﺷﻔﯿﻌﯽ ﮐﺪﮐﻨﯽ

نظرات 8 + ارسال نظر
حاج خانوم شنبه 2 اسفند 1393 ساعت 12:54

دیوونه

عالمی دارد!

حاج خانوم چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 17:48

الان فهمیدم چته

چه خوب،حالا که فهمیدی به من هم بگو چمه!

حاج خانوم چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 11:00

الان چرا

چی چرا؟

حاج خانوم سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 09:14

چطوری کشف کنم که چته الان ؟

فکر می کنی خیلی سخت باشه؟
یعنی الان متوجه نشدی؟
یعنی نتونستی کشف کنی الان؟

بهار شیراز سه‌شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 08:55 http://mahbobam46.blogfa.com/

کجایی خان ؟؟؟؟؟؟؟؟ حالت خوبه ؟؟؟؟؟

هستیم،همین اطراف...

zahra دوشنبه 20 بهمن 1393 ساعت 21:48 http://roozanehayeyekdaneshjo.persianblog.ir

ﺑﺎﺯ ﺑﮕﻮ ﺑﻪ ﺧﻮﺍﺏ ﺧﻮﺵ ﺑﺎ ﭼﻪ ﻓﺴﺎﻧﻪ ﻣﯽ ﺭﻭﯼ؟
واقعا؟!

خواب...

مهتا دوشنبه 20 بهمن 1393 ساعت 12:50

چی شده؟؟؟؟

بهار شیراز چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 11:11 http://mahbobam46.blogfa.com/

عامو یه کم و اضح تر بنویس ببینم چی می گی
اینجا هم خودسانسوری ؟؟؟؟؟؟ راحت بنویس ما که همدیگه رو نمیشناسیم تو دنیای واقعی ، پس راحت باش

شمارا ارجاع می دهم به بندچهارم پست126

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.