ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم
ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم

138.روز اول درمان

138.

امروز روز اول شیمی درمانی "صدرا"ست.

خیلی چیزا امروز روشن می شه.

خدا کنه بدنش جواب بده.

بابا ومامانش خیلی بی تابی می کنن.حال مامانش ...

تلاش زیادی کردم که...

مامانش...


این[+] هم صدرا کوچولوی ما



نظرات 4 + ارسال نظر
شیما یکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 08:30

انشاالله که صدرای عزیز زود حالش خوب می شه

ایشالا

بسامه شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 22:59

نمی شد عکس نزاری؟
اعصابم بهم ریخت..

H.K شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 19:35 http://pangovan.blogsky.com/

ای بابا!
چه عرض کنم، انشاالله که خیر باشد.

توکل به خدا

حاج خانوم شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 17:25

عزیزم ...
خدایا خودت به پاکی و معصومیتش رحم کن و شفاش بده ... به خاطره دل مادرش
:(

خدا همه ی بیمارا رو شفا بده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.