ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم
ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم

184.آلبالو

184.


اول:

توی میوه های این فصل خیلی آلبالو رو دوست دارم.دیروزغروب رفتم یه جعبه گرفتم وتمیز کردم وشستم وآماده فریز کردن...

وقتی یخ می زنه خیلی خوشمزه تر می شه،به خصوص با بستنی


دوم:

می گم :قبول داری اشتباه کردی وخسارت زدی؟

می گه :بله 

می گم :خوب بایداز کسی که خسارت دیده باید عذر خواهی کنی

می گه:می گه من فقط از شوهرم عذرخواهی می کنم!!!

هنوز فکم آویزوونه ودیگه هیچ حرفی  ندارم!


سوم:

این  سومی رو الان  می خواستم بنویسم اما پشیمون شدم،چند روز دیگه می نویسم!



نظرات 2 + ارسال نظر
شیما شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 16:36 http://man-bi-to.blogsky.com/

یعنی چی فقط از شوهرم عذرخواهی می کنم؟؟؟

یعنی اینکه به هرکی خسارت بزنم یا... می رم از شوهرم عذرخواهی می کنم!

س شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 15:01

سلام

علیک سلام

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.