ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم
ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم

194.غر غر...

194.

خدا وکیلی مونده به دلم یکی سراغ منو بگیره واحوال خودمو بپرس!

مرده ام ،زنده ام،...!

چرا هر کی زنگ می زنه یا مریضه،یا پول کم آورده ،یا کارش جایی گیره،جا نداره شب بمونه یا... ؟!!

خودم خیلی حالم خوبه مثلاً؟

به خدا افسرده شدم دیگه!

بسه دیگه،اه!

خسته شدم بابا

بمیرید همتون



نظرات 2 + ارسال نظر
مهتا شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 10:05

سلام.حالتون چطوره؟
هنوز با این رسم زمونه کنار نیومدید؟
ما که انسان خاکی هستیم ،خدا به اون عظمت هم گله داره که چرا تا کسی گرفتاری و کمبودی نداشته باشه سراغشو نمیگیره:))

سلام
مرسی
کنار آومدم ولی خوب مثلاً می خواستم غر بزنم دیگه!

بسامه چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 14:06

الان میام سراعت با اصعمه و اشربه مبسوططططططط

لعنت به هرکی نیاد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.