ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم
ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم

205.که فولاد کوبند...

205.

اول:

سمینار به خوبی وخوشی تموم شد وبرگ زرینی شد بر آلبوم افتخارات ما!

خسته وکوفته خودم و رسوندم خونه،خونه که چه عرض کنم میدوون  جنگ!لباس،کاغذ،ظرف نشسته،کتاب ،...همه چی رو همه چی تلنبار و...اصلاً یه وضعی بودااااا!

فقط یادمه یه جا اون وسط پیدا کردم وده ساعت تمام خوابیدم!سر حال که شدم افتادم به جوون این میدوون جنگ و...خونه مثل دسته گل شد.


دوم:

کلاسا ی گروه سروقت ومرتب برگذار می شه.بچه ها خیلی تغییر کردن ورشد وتغییرشون به عینه مشهوده!داشتم  در مورد خودم وتغییرات این مدت فکر می کردم،خدا روشکر یه کوچولو بیشتر از راضی هستم!انصافاً به وقت وهزینه و...می ارزید.خدا همه ی دوستای خوبو نگه داره وسلامت بداره.مهدی  تمام تلاش  و...گذاشته واسه این  گروه .


سوم:

گوش این همسایه فضول طبقه اول رو پیچوندم،آن هم چه پیچاندنی!مسلمان نشنود کافر نبیند وایضاً بدان سان که فولاد کوبند آهنگران وایضاً مادر بگرید.

از این کار بسیار خوشحال وراضیم.طفل اشکش در آومده بود.حقش بود پدر...


چهارم:

سه ،چهارتا از دوستام آومده بودن خونه که منو از حال وهوای ...دربیارن،به اندازه چند سال نوری منو خندوندن.عضلات صورت وشکمم درد گرفته بود.


پنجم:

قشنگ تر از خود باروون شبانه،یه باند فرودگاه خیس از باروونه اینو چند شب پیش فهمیدم.


ششم:

یه دونه از اینا هدیه گرفتم،بسیار دوستش می  داریم.هم  هدیه وهم...

به خاطر رایحه گرمش خوراک زمستونه!


نظرات 3 + ارسال نظر
بهار شیراز سه‌شنبه 24 آذر 1394 ساعت 11:51

اون برگ زرین مبارکت باشه خانننننننننننن

مرسی

مهتا دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 13:35

سلام
چه گروهی؟

گروه دیگه...

بسامه یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 13:59 http://tangooo.persianblog.ir/

1- والا ما به اون خونه می گیم بازار شام نمیگیم میدون جنگ.. میدون جنگ یه چیز دیگه اس.. ده ساعت تمام هم مطمئنی خوابیده بودی؟؟ ما به اون ده ساعت خوابیدن اگه خانم باشه می گیم بیهوش شدم.. اگه اقا باشه می گیم مرد..
2- کلاس اشپزی منظورته؟؟ خب خدا رو شکر.. مردم از بس غذای بیرون خوردم.. ولی من همون خان قبلی رو بیشتر دوست داشتم..
3- و البته پدر کو ندارد نشان از پسر..
4- خدا زیادشون کنه.. عظلات صورت و شکم رو می گم..
5- قشنگتر از اینا یه کارت بانکی پر پوله و یه پاساژ شیک و نورانی و یه همراه غیر همجنس که مدام بهت لبخند بزنه و بگه عزیزم دوستش داری خوب بخرش.... ندیدی که خان...گیامته واسه خودش..
6- اونم کوفتت بشه خان.. الهی شیشه اش برات بشکنه.. منم عطر گرم می خوام..

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.