ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم
ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم

211.نردبون

211.

اول:

کم نیست روزهایی که تیتر خبرها می شود:لو رفتن تصاویر خصوصی آقای... یا خانم... علتش را کاری ندارم،هک شدن گوشی،سوءاستفاده وانتقام جویی،انتشار عمدی یا هر چیز دیگر... اما می ترسم از زندگی بین مردمی که آماده اند در هرفرصتی وبه هر بهانه ای توی اتاق خوابم سرک بکشند.


دوم:

چند سفر کوتاه یکی دو روزه،برف نوردی با دوستان قدیمی،دیدن پدر ومادر،خوشحال کردن چند دل غمگین...همگی بهانه ای خوبی هستندبرای اندکی شادتربودن.


سوم:

دوبار جشن گرفتن سال نو دریک سال از مزایای داشتن همسایه ارمنی است.البته مزایای دیگه ای هم داره!


چهارم:

تصورم این بود اگر امسال بیرون گود بمانم  آرامش بیشتر خواهم داشت،زهی خیال باطل!

 

پنجم:

این روزها بوی تعفن برخی جریانات وحضرات... واقعاً اووووق


ششم:

اااای بنده خدایی که از دیوار بالا میری،مراقب باش اونور دیوار سگ نشسته.یه وقت دیدی جرت داداااااا،خواستی برگردی چک کن حتماً نردبون سرجاش باشه!از ما گفتن.


هفتم:

تفقد وکنجکاوی توام با فضولی بعضی ها برایم مبلغ هنگفتی آب خورد.ناچار شدم دیروز یه گوشی جدید بگیرم!راس  می گین حالا بیاین فضولی!


هشتم:

چرا این قدر آزار های کلامی  توی کوچه وخیابون زیاد شده؟!!



نظرات 1 + ارسال نظر
بهار شیراز سه‌شنبه 15 دی 1394 ساعت 14:24

شاد کردن دل پدر و مادر از هر عبادتی بالاتره .... و انرژی که خودت از اونها میگیری بی نهایت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.