ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم
ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم

319.خوشترآن باشد که سر دلبران...

319.

اول:

یه نهار مفصل خان دستپخت خان،ماست گوسفندی محلی ونون سنتی!تاخرخره خوردم فکر کنم تا یه سال دیگه گرسنه ام نشه!

اشتهام کلا باز شده،می خورمااااااا!


دوم:

محل کار جدید خیلی خوبه،خیلی...


سوم:

روزایی که کنار نرده های نقره ایش می ایستادم واز یکی از بلندترین تراس های شهر افق رو نگاه می کردم اصلا به خاطرم خطور نمی کرد که این چشم انداز مال من بشه.میریم که هر روز غروب...


چهارم:

یه سَرَکی کشیدم به پستو،انگاری کل عالم اونجا جمع شده ونوای قل قل سر دادن،چه شود!!!


پنجم:

گاهی یه اتفاقایی می افته توی هیچ معادله ای معنی نمی ده،اما معنی میده.


ششم:

بگذریم آقا،بگذریم،گذشتن خیلی خوبه خداوکیلی خیلی...



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.