ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم
ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم

۳۲۵.عاشق ومست

۳۲۵.

اول:

همه امانتی ها واسه پس دادن نیست،بعضیاشون واسه نگهداشتنه.بعضی چیزا باید تا همیشه امانت بمونه،تا همیشه.


دوم:

خطر از بیخ گوش همسر ودختر کوچولو دوستم گذشت،معجزه بود فقط!

خدا رو شکر که بخیر گذشت.


سوم:

بالاخره قل قل پستو به سر سفره رسید وعجب رسیدنی!

فوق العاده خوشمزه و فوق العاده تر رنگ و عطرش.طعم ورنگ گیرای آلبالو...

اسمشو گذاشتم"نوشیدنی خدایان"

برای تجربه اول خیلی معرکه شده،شاید به قول پائولو کوئلیو بخت مبتدی باشه،هرچی هست میریم که تابستون وپاییز رو باهاش سرکنیم.

دلت نخواد دوساعتی هست که با یه گیلاسش دارم ...دل وقلوه رد وبدل می کنم. 


چهارم:

میدونی چیه؟!!

نه نمی خوام بدونی چیه!


پنجم:

"گویند که دوزخی بود عاشق ومست..."


ششم:

این هفته سفر نمیرم،سفر میاد.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.