ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم
ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم

۳۳۴.دینامیک یا ترمودینامیک،مسئله این است!

اول:

تا حالا این حجم و هجمه از گیج شدگی رو تجربه نکرده بودم ،اونم باهم.پردازشش خارج از توانمه. این روزا مخم درصد بالایی از تابیده شدگی رو داره تجربه می کنه!


دوم:

چند شب پیش یه مستند در مورد کیهان می دیدم.می گفت اندازه کهکشان راه شیری صدهزار سال نوریه و توی این کهکشان حداقل صد میلیارد ستاره و سیاره  وجود داره و تازه این کهکشان یکی از دو هزار میلیارد کهکشانیه که وجود داره.

در جهانی به این عظمت ما آدم ها/هرآدم چقدریم؟چقدر قدرت داریم؟فهم و قدرت ما در برابر این عظمت چقدره که با تبختر(خوانده شود حقارت) حکم میدیم و این و اون رو قضاوت می کنم و فرمان های جور واجور صادر می کنیم و فقط خودمونو حق میدونیم؟!!

در برابر این عظمت حسی غیر از ستایش و کرنش ندارم.


سوم:

عقلانیت حلقه مفقوده زندگی ما جهان سومی هاست.

پرداختن به معلول به جای علت،غلبه شوربه جای شعور بر عقل، کم حافظگی تاریخی،ترجیح منفعت شخصی و صنفی بر خیر عمومی ... یا شاید هم کوتاه همتی همه نتیجه ضعف عقلانیته.

یه جامعه دو قطبی مستعده هر گونه بهره برداریه.


چهارم:

این خونه جدیده کم کم داره فرم می گیره،فردا میرم خرید مبل و تخت و... البته چندتا کار خرده ریزه و اینا مونده که کم کم انجامش میدم.

از اینکه اومدم اینجا خوشحالم.

خلوت دلچسبی شده و دوسش دارم.


پنجم:

دنبال یه مقدار مطالب مفید و کاربردی در مورد دینامیک و ترمودینامیک هستم مثلا چیزی شبیه دینامیک به زبان ساده و... امیدوارم بیابم.

واسه نوشتن مقاله ای توی حوزه جامعه شناسی لازمش دارم.


ششم:

متعجبم از آدم هایی که شب شعار آزادی و دموکراسی و زنده باد فلان و مرده باد بهمان میدن ولی روز از روی همدیگه رد میشن که زودتر سوار تاکسی خطی بشن!

تناقض در این حد!

بله




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.