ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم
ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم

۳۴۲.وطنم پاره تنم

۳۴۲.

بعد از ۴۸ساعت بی خوابی،از ساعت ۵صبح فرودگاهم!

غلغله اس!

به علت یخ زدگی باند تا این ساعت نه پروازی نشسته،نه هواپیمایی پریده.ملت هم موندن حیروون!نه جواب درستی میدن نه پذیرایی نه هیچی...

سه تا تصادف زنجیره ای توی مسیر،این هم از فرودگاه.

حالا خوبه همچین برفی هم نیومده...

احتمالا این آخرین پستم باشه!

وطنم پاره تنم وطنم پاره تنم


ادامه نوشت۱:

پرواز کنسل شد،بلافاصله پرواز بعدی رو گرفتم و بایه کوله قد خودم پریدم این یکی ترمینال!

حالا ببینیم کی از رو میره!

اکثر پروازای صبح کنسل شدن و شرکت ها هم توی بالا بردن قیمتا کورس گذاشتن.

وطنم پاره تنم 


ادامه نوشت۲:

کارت پرواز دادن و الانم سالن ترانزیتم!

یاخدااااااااااااااااااا!

روی سنگ مزارم بنویسید "وی به پرواز و... عِلاقه داشت"!

وطنم پاره تنم

وطنم پااااااااااااره تنم

وطنم پااااااااااااااااااااره تنم


ادامه نوشت ۳:

بالاخره وارد هواپیما شدیم،درها بسته شد و ..چند دقیقه اس  که منتظریم بریم روی باند اما  الان کاپیتان اعلام کرد که هوای فرودگاه مقصد بد شده،ارتفاع ابرها پایین اومده و به همین دلیل فرود قدری سخته،پس فعلا پرواز نمی کنیم تا هواش بهتر بشه!

وطنم پاره تنم!

وطنم پاره پاره تنم!


ادامه نوشت۴:

۵۵ دقیقه منتظر شدیم تا هوای مقصد بهتر بشه،یک ساعت و ده دقیقه هم به سمت مقصد پرواز کردیم که جناب کاپیتان اعلام فرمود به دلیل نبود دید کافی نمی تونه فرودبیاد و برمی گرده مهرآباد وبدین سان من دارم آماده میشم مثل خرس بخوابم!

وطنم پاره پاره تنم!


پ.ن:

هرکی می تونه بره و نمیره خره!البته این اندازه حماقت رو نسبت دادن به خر،جفا در حق این موجود شریفه!


نظرات 1 + ارسال نظر
رهگذر سه‌شنبه 22 بهمن 1398 ساعت 10:08

روز خوش



بالاخره تنها منحصر به باند نیست که یخ زده
بدنه ی هواپیما مخصوصا بال ها هم باید عاری از یخ باشد چون روی عملکرد فرامین اثر منفی دارد

الان یه مهندس پرواز کامنت گذاشته؟یا مثلا خواستم دلایل نپریدن این اتوبوس هواییا رو بدونم؟!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.