ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم
ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم

۳۴۶.کار زوری

۳۴۶.


اول:

دور بودن از نت و فضای مجازی خیلی هم بد نیست.


دوم:

گاهی یا شاید هم بیشتر اوقات اصرار و سماجت به کاری،حتی اگر به نتیجه مطلوب هم برسونه،اونی نمیشه که می خواستی.شاید هم پشیمونت کنه از این همه اصرار و سماجت.

یک کلام؛ گردن کلفتی نداره، زوری خواستن کار از خدا نتیجه اش همینه!


سوم:

امشب شهامت کردم و از کسی که با وجود همه مخالفت هاش(شما بخوانیددشمنی) با من، مردونه موضوعی رو در موردم شفاف سازی کرده بود تشکر کردم.منتی ندارم برای تشکرم.وظیفه ای بود و باید انجامش میدادم.


چهارم:

هرچند چشام دیگه سو جوونی رو نداره اما روی ۱۷۰ یارد خال زدم.


پنجم:

امسال دو تا کادو پیشم داری،دوس داشتم به وقت دستت می رسید، اما میدونم/میدونی که شدنی نیست!


ششم:

خلوت،آسمون مهتابی کوهستان،آتیش گُر بلوط و  صدای استاد شجریان وقتی این  دوبیتی باباطاهر" تو که نازنده بالا دلربایی..." رو توی شور و دشتی می خونه؛سحرانگیزترین تابلو خلقته!



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.