ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم
ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم

۳۴۸.دنیا دست کیه؟

۳۴۸.


اول:

دیروز می خواستم یه جفتک بزنم توی کاسه کوزه ها و همه چیو ول کنم و برگردم سر خونه زندگی ایم، فقط شوق و ذوق این دو تا جوون که می خوان بفهمن دنیا دست کیه نگهم داشت و دیگر هیچ!


دوم:

باکسی که مسئله ای رو تجربه نکرده و ازش شناختی نداره و نمی خواد در موردش فکر کنه نمی شه بحث کرد،فقط باید فرصت داد تجربه اش کنه و...


سوم:

شبا اینجا آسمونش خیلی قشنگه، ستاره هاش اندازه یه نعلبکی ان.


چهارم:

به ذهنم افتاده یه ماشین جمع کنم،یه چیزی توی مایه های پلتفرم نهنگه. در مورد موتورهای ۶سیلندری که توی ایران هست و میشه استفاده کرد اطلاعاتم خیلی کمه.ممنون میشم کسی اطلاعت و تجربه ای در این مورد داره راهنماییم کنه.



نظرات 1 + ارسال نظر
Baran سه‌شنبه 29 بهمن 1398 ساعت 07:12 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام خان
چهارم:

http://khodrofanni.blogsky.com/

جسارتا من وبلاگ خودرو ،فنی رو پیشنهاد میکنم.
به نظرم؛اطلاعات شون درحد جرمی کلارکسونِ

سلام
ممنونم از راهنماییت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.