ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم
ایستاده در باد

ایستاده در باد

عصیان می کنم پس هستم

۳۵۹.راه به راه

۳۵۹.

 راه به راه دارن از بسته های مواد غذایی و...که دارن به مردم صدقه میدن فیلم وگزارش و... پخش می کنن و با انواع و اقسام  آدم کوتاه وبلند و چاق ولاغر و...مصاحبه می کنن که داریم به مردم کمک می کنیم و سر عالم و آدم منت می زارن!

واقعا قد فهم اینا همین اندازه است یا انسانیت و شخصیت رو اینطوری فهمیدن/بهشون فهموندن؟

عمو اینا وظیفه اته،بیشتر از وظیفه ات،این وضع مردم نتیجه عملکردته!باید خجالت بکشی،از خجالت بمیری نه اینکه بیای جلو دوربین و ژست بگیری و منت بزاری! زدین مردمو به فلاکت وگدایی انداختین حالا منت هم میزارین؟!!


دوم:

راه به راه تویت وپست وتحلیل و...که رومینا ال بوده،باباش بل بوده!

بسه!

بسه!

باباش بدبخته بد بخت و رومینا هم بد بخت تر!

همین ماهایی که سرمونو از زندگی این و اون بیرون نمیاریم این طفل معصومو کشتیم!

به تمام مقدسات ما داس دادیم دست باباش.

روزی چندتا دختر وپسر اینجوری بشن بسمون میشه و سرمونو از زندگی دیگران میاریم بیرون؟


سوم:

راه به راه یاد نه سالگیم می افتم،صبحی که توی راه مدرسه از همکلاسی ام شنیدم پدری نصفه شب دخترشو خفه کرده،یاد عصری می افتم که شنیدم برادری بنزین ریخته سر خواهرش و توی حموم زنده زنده آتیشش زده!


چهارم:

بارونیم وحشتناک

دلم می خواد داد بزنم وباصدای بلندفوش بدم!


 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.